tirsdag den 13. august 2013

Indledende bemærkninger!

Vær hilset,

Et nyt skoleår er startet, og for mit vedkommende betyder det et år som pædagogikumkandidat. Jeg har endnu ikke helt overblik over, hvad det præcist indebærer, så jeg er ikke gået i panik endnu. Om jeg gør det, vil tiden vise, men i hvert fald har jeg oprettet denne blog, så eventuelt interesserede kan følge med i processen og intervenere, hvis jeg begynder at udvise panikagtig adfærd. Jeg tør ikke garantere, at det bliver spændende læsning - det handler jo om pædagogik (tror jeg nok) - så det er på eget ansvar, hvis man læser med :)

Det var ordene for i dag!